Wednesday, February 25, 2009

 

Menanti Ketibaan Spectra dan Saber







Selepas menunggu berbulan-bulan, pada hujung minggu ini, Handy Motorola Saber dan Sebuah Rig Spectra yang saya beli di ebay US akan tiba dibawa oleh adik bongsu saya yang bekerja di California. Spectra itu dibeli dengan harapan hendak dipasangkan pada CBX750 saya. Namun untuk memasangnya memerlukan beberapa asesori tambahan. Kabel akhirnya berjaya saya beli di Washington juga melalui ebay. Remote control mounting setelah beberapa kali dicari dan dibid berjaya diperoleh di Itali. Kedua-dua barang tersebut sampai serentak di Sekolah Minggu lalu. Sebelum itu, adik saya telah mengirimkan speaker HSN6003B dan mic motorola yang memang khas dibuat untuk digunakan pada motorsikal kerana kedua-duanya waterproff.

Kini masalah berikutnya ialah programming. Saya sedang menanti dengan penuh debaran sama ada kedua-dua radio itu dapat diprogram atau tidak memandangkan kedua-duanya memang sudah lama dan sudahpun diberhentikan pengeluarannya oleh motorola sejak 2002

Labels:


Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]