Tuesday, February 24, 2009

 

Salam Perkenalan

Salam perkenalan di ruang siber diucapkan kepada anda para pengunjung. Blog ini sebagai percubaan saya untuk turut berkongsi sama pengalaman, minat dan pandangan saya dalam hal-hal yang berkaitan dengan peribadi saya. Saya akui sebenarnya kurang berminat dalam bidang penulisan ini walaupun bidang pengajian dan tugas saya sangat berkait rapat dengan bahasa khususnya Bahasa Melayu. Seringkali diary atau catatan harian terbiar saban tahun tanpa diisi. Inikan pula blog yang perlu dikemaskinikan. Saya kira saya akan memberanikan diri untuk berkongsi pendapat dalam hal-hal yang sangat berkait rapat dengan saya. Tiga hal itu ialah minat utama saya iaitu bermotorsikal, radio amatur dan bidang pendidikan sebagai karier saya.

Comments:
Salam saya Pali dr kl .saya pown mmg minat sgt dgn cbx 750 nie ,tuan ade ke tmpat or member yg jual cbx 750 nie dgn harga murah memandangkan saya cuma perkerja biasa je so modal x der la besar sangat..harap tuan dapat bantu saya terima kasih.
 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]