Saturday, March 14, 2009

 

Nasib Malang Pulak dah.

Ni gambar dah dibogelkan bahagian yang perlu diganti

Ni malam kejadian


Ni besoknya di bengkel dekat Taman Lapangan Ipoh

Semalam jam 9.00 malam ketika dalam perjalanan ke Medan Gopeng untuk mengambil anak saya yang baru pulang bercuti dari MRSM Balik Pulau, kereta saya terlibat dalam kemalangan. Kerana lalai sedetik saya tak sempat memberhentikan kereta di lampu isyarat dan melanggar sebuah avanza di depan. Akibatnya kereta saya remuk jugalah di depan. Malangnya inilah kali kedua kereta ini berlanggar dalam keadaan yang sama. Dulu di depan Hospital Sg Petani, dua tahun lepas.  Mujurlah rakan-rakan ham datang membantu. 9W2JOI, 9W2HBC dan 9W2PJE bersama SWL Nizam datang membantu menghantar saya pulang ke rumah. Kereta di tarik ke bengkel di Tmn Lapangan terbang. Tak taulah nasib. Laporan polis dibuat pagi ni. Saman 300 tentu menanti. Kereta pulak habis NCB. Nasib-nasib. Malang memang tidak berbau. Apapun saya bersyukur kerana saya dan anak-anak selamat. Itu yang lebih penting. Duit boleh dicari.


Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]