Thursday, December 31, 2009

 

Selamat Tinggal Poi Lam


Hari ini genap 4 tahun 4 bulan saya berkhidmat di SMJK Poi Lam Ipoh. Mulai Isnin depan, berpindah pula ke SMK Dato' Hj Mohd Taib yang hanya 3 km dari rumah. Walaupun saya sudah selesa dengan budaya kerja di SMJK yang tidak banyak kerenah, kurang birokrasi , namun saya tak betah di satu tempat terlalu lama. Di SM Teknik Gerik pun saya hanya tahun 4 tahun 6 bulan juga walaupun sudah menjadi penolong kanan, kuaters bertaraf banglo, suasana kerja yang selesa dan berprospek, namun saya masih tak sanggup tinggal lama di satu tempat. Mungkin kali ini, saya akan kekal di sini selama 10 tahun 11 bulan lagi perkhidmatan sebagai pendidik.

Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]